close

nine.jpg 

In a very unusual way, one time I needed you.
In a very unusual way, you were my friend.
Maybe it lasted a day, maybe it lasted an hour, but somehow it will never end.

In a very unusual way, I think I'm in love with you.
In a very unusual way, I want to cry.
Something inside me goes weak, something inside me surrenders.
And you're the reason why, you're the reason why.
You don't know what you do to me.
You don't have a clue.
You can't tell what it's like to be me looking at you.
It scares me so that I can hardly speak.

In a very unusual way, I owe what I am to you.
Though at times it appears I won't stay, I never go.
Special to me in my life, since the first day that I met you.
How could I ever forget you, once you had touched my soul?

In a very unusual way, you've made me whole.

非比尋常的,有一次我需要你
非比尋常的,你成了我的朋友
也許持續了一個一天,也許持續了一個小時
但因為某種原因它永遠不會結束

非比尋常的,我想我愛上了你
非比尋常的,我想哭
內心的某種情緒讓我脆弱、讓我沉溺
而你就是原因,你就是原因
你不會知道你影響了我
你沒有任何的線索
你無法知道我看著你的感覺是什麼
這感覺強烈到我害怕的幾乎無法言語

非比尋常的,我還給你我欠你的
常它出現時,我無法動彈

自第一次我遇見你,這是在我生命中最特別的經歷
我怎麼能忘記你,當你觸動了我的靈魂

非比尋常的,你使我完整

arrow
arrow
    全站熱搜

    Heidi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()